پایان دانلود مجانی ایرانیان و دیگران در اینترنت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 60360
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




همچنین این نگرانی از سوی شرکت‌های امنیت آی‌تی مطرح شده که کاربران آمریکایی برای دسترسی به محتوای سانسور شده به استفاده از انواع فیلترشکن روی می‌آورند که ممکن است، برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران یا حتی از سوی دولت‌های متخاصم با آمریکا طراحی شده باشند و در این صورت، این قانون بیشتر ضد امنیت ملی آمریکا خواهد بود تا به سود آن.

ناگفته نماند که بر پایه یک نظرسنجی، ۸۰ درصد شرکت‌های امنیت آی‌تی در آمریکا چنین عقیده‌ای دارند.
صاحبان مشاغل کوچک از جمله دیگر گروه‌هایی هستند که به شدت به این قانون اعتراض کرده و درباره تصویب آن اظهار نگرانی می‌کنند. استدلال آنها این است که در این صورت باید فرایندهای پرداخت و شبکه تهیه و توزیع کالایشان را بارها و بارها کنترل کنند تا از نقض نشدن حقوق دیگران مطمئن شوند.

واکنش‌ها و نخستین قربانیان

به‌ رغم همه اعتراضات، کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید،‌نشست‌های رسیدگی خود به قانون جنجالی SOPA را که بین فعالان اینترنتی در امریکا به قانون سانسور اینترنت مشهور شده، ادامه می‌دهد.

ویکی‌پدیا در اعتراض به این قانون تنها نبوده است؛ گوگل، یاهو و فیس‌بوک هم مخالفت خود با این قانون را ابراز داشته‌اند.

به گزارش «راشاتودی»، هکرهایی که در قالب گروه «ناشناس»، فعالیت می‌کنند، حملاتی را علیه وب‌سایت‌های کاخ سفید، FBI، وزارت دادگستری و گروه‌های رسانه‌ای Universal Music Group، RIAA و Motion Picture Association of America انحام داده‌اند. این حملات پس از آن صورت گرفت که FBI، سایت اشتراک MegaUpload را بست و جندین نفر از مرتبطین با این سایت در زلاندنو دستگیر شدند.

پس از تهدیدی که گروه Anonymous انجام داد، Sony از قانون SOPA کناره‌گیری کرد. به دنبال این حرکت، کمپانی‌هایی مانند Nintendo و EA نیز این قانون را ترک کردند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : Hadi